Ten artykuł jest przeznaczony dla użytkowników platformy FCN 3.09 (są to osoby, które założyły konto przed 21 października 2013 roku i nie dokonały jeszcze aktualizacji do najnowszej wersji…
Pamiętaj, zmieniaj hasła regularnie! Uniemożliwi to innym korzystanie z Twojego panelu oraz dzwonienie na Twój koszt! Hasła powinny być: zmieniane przynajmniej raz na miesiąc trudne do odgadnięcia przez innych skomplikowane – zawierające małe i duże litery, cyfry, znaki specjalne,…
Przenieś swój stacjonarny numer do FCN – może to być numer miejski lub infolinii (801), zarówno innego operatora VoIP jak i operatora tradycyjnej, analogowej telefonii stacjonarnej (np. Orange). Proces przeniesienia…
Opisy transferu połączeń dla urządzeń: CISCO PAP2T A dzwoni do B (PAP2T), B podnosi słuchawke, B wciska flash, B dzwoni do C, C odbiera, B odkłada słuchawke, A rozmawia z…
Autoryzacja Twojej karty, gdy dokonujesz płatności online, odbywa się natychmiast, tak samo jakbyś płacił w sklepie lub restauracji. Pracownicy DotPay weryfikują jednak każdą transakcję dodatkowo, by zapewnić Tobie i Twoim…
W takiej sytuacji, po automatycznym przekierowaniu do systemu płatności elektronicznych DotPay wybierz opcję: Przekaz/Przelew bankowy W nowym oknie przeglądarki zostanie wygenerowany druk przelewu z wszystkimi niezbędnymi danymi, które można przepisać…
Przyczyną braku zasilenia mogło być: Zasilenie poza godzinami księgowania wpłat Twojego banku. Sprawdź, w jakich godzinach Twój bank księguje wpłaty. Jeśli wykonano przelew poza tymi godzinami pieniądze pojawią się na…
Tak, istnieje taka możliwość dla firm -szczegóły znajdziesz tu…
Taki Komunikat oznacza, że płatność nie została zrealizowana. Przyczyną może być: brak wystarczającej ilości środków na rachunku karty, karta zastrzeżona lub zgłoszona jako zagubiona/skradziona, podanie niekompletnych lub nieprawidłowych danych, brak…
W FCN nie ma określonego czasu ważności konta. Dopóki saldo jest dodatnie, Twoje konto jest w pełni funkcjonalne. Gdy stan środków spadnie poniżej 0 zł i saldo będzie ujemne przez…